Page 54 - Raporti Vjetor 2024
P. 54

Emin Duraku Str. Binjaket Build.
                        No.5, 1009, Tirana
                        Albania
                        Tel: +355 4 2222 889
                        www.mazars.al



                        RAPORTI I AUDITUESIT TË PAVARUR                                                                                Përgjegjësitë e Audituesit për Auditimin e Pasqyrave Financiare
                        Për Aksionerë dhe Bordin Drejtues të Bankës Kombëtare Tregtare sh.a.                                           Objektivat tona janë që të arrijmë një siguri të arsyeshme lidhur me faktin nëse pasqyrat financiare të konsoliduara në tërësi
                                                                                                                                       nuk kanë anomali materiale, për shkak të mashtrimit apo gabimit, dhe të lëshojmë një raport auditimi që përfshin opinionin
                        Opinion i Kualifikuar                                                                                          tonë. Siguria e arsyeshme është një siguri e nivelit të lartë, por nuk është një garanci që një auditim i kryer sipas SNA-ve do
                        Ne kemi audituar pasqyrat financiare të konsoliduara të Bankës Kombëtare Tregtare sh.a (më tej referuar si “Banka”),   të identifikojë gjithmonë një anomali materiale kur ajo ekziston. Anomalitë mund të vijnë si rezultat i gabimit ose i mashtrimit
                        të cilat përfshijnë pasqyrën e konsoliduar të pozicionit financiar me datën 31 dhjetor 2024, pasqyrën e konsoliduar të fitimit   dhe konsiderohen materiale nëse, individualisht ose të marra së bashku, pritet që në mënyrë të arsyeshme të influencojnë
                        ose humbjes dhe të ardhurave të tjera gjithëpërfshirëse, pasqyrën e konsoliduar te ndryshimeve në kapital dhe pasqyrën e   vendimet ekonomike të përdoruesve të marra bazuar në këto pasqyra financiare të konsoliduara.
                        konsoliduar të rrjedhës së parasë për vitin që mbyllet me këtë datë, si edhe shënimet për pasqyrat e konsoliduara financiare,
                        përfshirë një përmbledhje të politikave kontabël më të rëndësishme.                                            Si pjesë e auditimit në përputhje me SNA-të, ne ushtrojmë gjykimin dhe skepticizmin tonë profesional gjatë gjithë periudhës
                                                                                                                                       së auditimit. Gjithashtu ne:
                        Sipas opinionit tonë, përveç efekteve të çështjeve të përshkruara në seksionin e “Baza për Opinionin të Kualifikuar”, pasqyrat     –  Identifikojmë dhe vlerësojmë rrezikun e anomalive materiale në pasqyrat financiare, si pasojë e mashtrimeve apo
                        financiare të konsoliduara bashkëlidhur paraqesin drejt, në të gjitha aspektet materiale, pozicionin financiar të konsoliduar   gabimeve, planifikojmë dhe zbatojmë proçedurat përkatëse për zbutjen e këtyre rreziqeve, si edhe marrim evidencë
                        të Bankës me datën 31 dhjetor 2024, dhe performancën e konsoliduar financiare dhe flukset e konsoliduara te parasë për   të mjaftueshme dhe të përshtatshme për të krijuar një bazë për opinionin tonë. Rreziku i moszbulimit të një anomalie si
                        vitin që mbyllet në këtë datë, në përputhje me Standardet Ndërkombëtare të Raportimit Financiar (SNRF).           pasojë e mashtrimit është më i lartë se rreziku i moszbulimit të një anomalie si pasojë e gabimit, për shkak se, mashtrimi
                                                                                                                                          mund të përfshijë fshehje të informacionit, falsifikim të informacionit, përvetësime të qëllimshme, keqinterpretime, apo
                        Baza për Opinion të Kualifikuar                                                                                   shkelje të kontrollit të brendshëm.
                        Banka ka trajtuar kapitalin e vet të emetuar në dollarë amerikanë (USD) si një zë monetar në pasqyrat financiare të     –  Marrim një kuptueshmëri të atyre kontrolleve të brendshme relevante për proçesin e auditimit me qëllim hartimin e
                        konsoliduara dhe ka njohur diferencat nga rivlerësimi për vitin e mbyllur më 31 dhjetor 2024 në fitimet neto në pasqyrën e   proçedurave të auditimit në përputhje me rrethanat, por jo për të shprehur një opinion mbi efektivitetin e kontrolleve
                        konsoliduar të fitimit ose humbjes dhe të ardhurave të tjera gjithpërfshirëse. Ky trajtim nuk është në përputhje me Standardin   të brendshme të Bankës.
                        Ndërkombëtar të Kontabilitetit (SNK) 21 “Efektet e ndryshimeve nga kursi i këmbimit”, i cili kërkon që kapitali aksionar të     –  Vlerësojmë përshtatshmërinë e politikave kontabël të përdorura dhe arsyeshmërinë e çmuarjeve kontabël të kryera
                        trajtohet si një element jo monetar dhe të mbahet me kursin e këmbimit të datës së transaksionit. Nëse Banka do të kishte   si edhe paraqitjen në shënimet shpjeguese përkatëse të bëra nga menaxhimi.
                        trajtuar kapitalin e vet në përputhje me kërkesat e SNK 21, kapitali aksionar më 31 dhjetor 2024 do të rritej me vlerën prej     –  Shprehemi në lidhje me përshtatshmërinë e parimit të vijëmësisë, bazuar në evidencat e marra gjatë auditimit, mbi
                        59,019,116 USD, fitimet e pashpërndara do të uleshin me vlerën prej 58,836,439 USD dhe fitimi neto do të ulej me vlerën   ekzistencën e një pasigurie materiale mbi aftësinë e Bankës për të vazhduar në vijëmësi aktivitetin e saj. Nëse një
                        prej 182,677 USD më 31 dhjetor 2024. Megjithatë, kjo nuk do të kishte ndikim në vlerën totale të kapitalit aksionar të Bankës.  pasiguri materiale ekziston, ne duhet të tërheqim vëmendjen në shënimin shpjegues përkatës, nëpërmjet raportit
                                                                                                                                          tonë të auditimit, ose nëse shënimet shpjeguese nuk janë të përshtatshme ne duhet të modifikojmë opinionin tonë.
                        Informacione të tjera                                                                                             Përfundimet tona jepen mbi bazën e evidencës së auditimit të marrë deri më datën e raportit të auditimit.  Megjithatë,
                        Menaxhimi është përgjegjës për informacionet e tjera. Informacioni tjetër përfshin informacionin e përfshirë në Raportin   ngjarjet ose kushtet në të ardhmen mund të shkaktojnë ndërprerje të aftësisë së Bankës për vijëmësi.
                        Vjetor të Bankës në përputhje me kërkesat e Ligjit nr. 9662, Artikuli 53, date 18 dhjetor 2006 “Për Bankat në Republikën     –  Marrim evidence të mjaftueshme të auditimit në lidhje me informacionin financiar të subjekteve ose aktiviteteve të
                        e Shqipërisë, amenduar me artikullin nr. 18 të ligjit nr. 25/2018 “Për Kontabilitetin dhe pasqyrat financiare”. Raporti Vjetor   biznesit brenda Grupit për të shprehur një opinion mbi pasqyrat financiare të konsoliduara. Ne jemi përgjegjës për
                        i Bankës pritet të na vihet në dispozicion pas datës së raportit tonë të auditimit.                               drejtimin, mbikëqyrjen dhe performancën e auditimit të Grupit. Ne jemi përgjegjës vetëm për opinionin tonë të auditimit.

                        Opinioni ynë mbi pasqyrat financiare të konsoliduara nuk mbulon informacionin tjetër dhe ne nuk shprehim asnjë formë   Ne komunikojmë me personat të ngarkuar për qeverisjen e Banka Kombëtare Tregtare sh.a , përveçse çështjeve të tjera,
                        konkluzioni sigurie për to. Në lidhje me auditimin tonë të pasqyrave financiare të konsoliduara, përgjegjësia jonë është të   edhe objektin dhe kohën e planifikuar të auditimit, gjetjet kryesore të auditimit, përfshirë çdo mangësi relevante në kontrollin
                        lexojmë informacionin tjetër të identifikuar më sipër kur ai të bëhet i disponueshëm dhe, duke e bërë këtë, të shqyrtojmë   e brendshëm të identifikuar gjatë auditimit tonë.
                        nëse informacioni tjetër ka mospërputhje materiale me pasqyrat financiare të konsoliduara ose njohuritë tona të marra në
                        auditimit, ose përndryshe duket të ketë anomali materiale. Kur lexojmë Raportin Vjetor të Bankës, nëse konkludojmë se në                                                             26 mars  2025
                        të ka një anomali materiale, ne duhet t’ua komunikojmë këtë çështje personave të ngarkuar me qeverisjen.

                        Përgjegjësitë e menaxhimit dhe të Personave të Ngarkuar me Qeverisjen për pasqyrat financiare të konsoliduara  Teit Gjini
                        Menaxhimi është përgjegjës për përgatitjen dhe paraqitjen e drejtë të pasqyrave financiare të konsoliduara në përputhje   Auditor Ligjor
                        me SNRF, dhe për ato kontrolle të brendshme që menaxhimi i gjykon të nevojshme për të bërë të mundur përgatitjen e
                        pasqyrave financiare që nuk përmbajnë anomali materiale, qoftë për shkak të mashtrimit apo gabimit.

                        Në përgatitjen e pasqyrave financiare të konsoliduara, menaxhimi është përgjegjës për të vlerësuar aftësinë e Bankës për të
                        vazhduar në vijimësi, duke dhënë informacion, nëse është e zbatueshme, për çështjet që kanë të bëjnë  me vijimësinë dhe
                        duke përdorur parimin kontabël të vijimësisë përveç se në rastin kur menaxhimi synon të likujdojë Bankën ose të ndërpresë
                        aktivitetet, ose nëse nuk ka alternativeë tjetër reale përveç se më sipër.

                                                                                                                                                                                                                Teit Gjini
                        Palët e ngarkuara me qeverisjen janë përgjegjëse për mbikëqyrjen e proçesit të raportimit financiar të Bankës.
                                                                                                                                                                                                              Auditor Ligjor
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59