Page 50 - Raporti Vjetor 2024
P. 50
Drejtoria e Rrjetit të
Degëve dhe Çështjeve
Administrative
Banka ka ndërmarrë një projekt shumë
të rëndësishëm siç është Transformimi
i Degëve. Ky projekt është padyshim
projekti më sfidues, por dhe më
shpërblyes. E gjitha kjo bëhet për të
qenë sa më afër dhe përmbushur nevojat
e klientëve në aspektin e ridizenjimit
të flukseve të transaksioneve, duke
rritur digjitalizimin, centralizimin dhe
thjeshtimin e proceseve.
Transformimi i degëve nënkupton ndryshimin e degëve tradicionale për t’u
përshtatur dhe përmbushur nevojat e klientit në epokën digjitale. Kjo ndër të
tjera përfshin përdorimin e teknologjisë së re për ta bërë shërbimin më të lehtë
dhe më të shpejtë, përmirëson mënyrën sesi ne u shërbejnë klientëve duke
reduktuar kohën e pritjes me shërbejmë të personalizuara, pra e thënë thjesht,
një qasje më proaktive ndaj klientit.
Dega e së ardhmes do të vazhdojë të jetë shumë e rëndësishme për klientin, vendi
ku do të duhet të shkojnë për shërbime të dedikuara që kërkojnë ekspertizë,
bisedime apo këshilla financiare, të cilat janë pjesë e pandarë e marrëdhënieve
të ndërsjellta klient-bankë.
Disa nga përfitimet e këtij projekti janë:
• Rritja e ndërveprimit Klient - Bankë
• Efikasiteti operacional
• Digjitalizim dhe automatizimi i proceseve
• Ofrimi i zgjidhjeve inovative
• Rritje e produktivitetit të punonjësve
Gjatë vitit 2024 janë transformuar sipas konceptit te ri në aspektin fizik dhe
funksional 12 degë dhe planifikohet që në 2025 të transformohen rreth 24 degë
të tjera.
50 BANKA KOMBËTARE TREGTARE