Page 25 - Raporti Vjetor 2024
P. 25

Sistemi i                Sistemi i Kontrollit të Brendshëm përbëhet

            Kontrollit të            nga një sërë rregullash, procedurash dhe

            Brendshëm                struktura organizative të cilat synojnë:
                                     •   të sigurohet që strategjia e korporatës të zbatohet;
                                     •   të arrijnë procese efektive dhe efikase të korporatës;
                                     •   të mbrojë vlerën e aseteve të korporatës;
                                     •   të sigurojë besueshmërinë dhe integritetin e të dhënave të kontabilitetit dhe
                                         menaxhimit;
                                     •   të sigurojë që operacionet janë në përputhje me të gjitha rregulloret.

                                     Sistemi i kontrollit të brendshëm në BKT eshtë i organizuar në tre linja të kontrollit sipas
                                     skemës së mëposhtme:



             Linjat e Kontrollit         Njësitë Organizative që Përfshihen    Lloji dhe Frekuenca e Kontrollit
                                         në Secilën Linjë
             Linja e parë                Njësitë e biznesit                    I bazuar në transaksione,
                                                                               i vazhdueshëm.
                                         Njësitë e administrimit të rrezikut, kontrollit  I bazuar në rrezik, i vazhdueshëm
             Linja e dytë
                                         financiar, përputhshmërisë, etj.      ose periodik.
             Linja e tretë               Grupi Kontrollit të Brendshëm         I bazuar në rrezik, periodik.



            Klasifikimi dhe organizimi i drejtimit ekzekutiv të Bankës   III.  Grupi i Kontrollit të Brendshëm i ofron Bordit
            sipas modelit të tre linjave të kontrollit është realizuar ne   të  Drejtorëve  dhe  Drejtuesve  të  Lartë  siguri
            përputhje me realizimin e funksioneve të mëposhtme   gjithëpërfshirëse bazuar në nivelin më të lartë të
            lidhur me administrimin dhe menaxhimin e rreziqeve në   pavarësisë dhe objektivitetit brenda organizatës.
            Bankë:                                               Grupi i Kontrollit të Brendshëm ofron siguri për
                                                                 efektivitetin e qeverisjes, menaxhimit të rrezikut dhe
            I.  Linja e parë e mbrojtjes zotëron dhe administron   kontrolleve të brendshme, duke përfshirë mënyrën
               rreziqet. Njësitë nën rreshtin e parë të mbrojtjes   në të cilën linjat e para dhe të dyta të mbrojtjes arrijnë
               janë përgjegjës  për mirëmbajtjen  e  kontrolleve   objektivat e menaxhimit dhe kontrollit të rrezikut, si
               të brendshme efektive dhe për ekzekutimin e       dhe ndjekin rekomandimet e lëna nga rregullatori.
               procedurave të rrezikut dhe kontrollit mbi baza
               ditore. Menaxhimi operacional identifikon, vlerëson,   Në krye të këtij modeli të drejtimit ekzekutiv të Bankës
               kontrollon dhe zbut rreziqet, udhëzon zhvillimin dhe   qëndron Asambleja e Aksionarëve/Aksionari i vetëm,
               zbatimin e politikave dhe procedurave të brendshme   Këshilli Drejtues dhe Komitetet përkatëse të cilët
               dhe siguron që aktivitetet të jenë në përputhje me   operojnë  në  bankë.    Në  BKT,  modeli  i  “Tre  Linjave
               qëllimet dhe objektivat. Njësitë nën këtë linjë janë   të  Kontrollit”  zbatohet  më  së  miri  me  mbështetjen
               gjithashtu  përgjegjëse  për  zbatimin  e  veprimeve   aktive të organeve drejtuese dhe Menaxhimit të Lartë.
               korrigjuese  me  qëllim  adresimin  e  mangësive  të   Konkretisht ekzistojnë;
               procesit dhe kontrollit.
                                                              o  Linja të qarta të autoritetit dhe përgjegjësisë për
            II.  Linja e dytë e mbrojtjes ka rolin kryesor për të siguruar   monitorimin dhe zbatimin e politikave të brendshme
               që linja e parë e mbrojtjes të jetë e projektuar siç   dhe kërkesave nga institucionet mbikqyrëse.
               duhet, dhe të funksionojë ashtu siç është synuar.   o  Struktura drejtuese të cilat lejojnë menaxhimin në
               Secila prej këtyre funksioneve ka një farë pavarësie   kohë dhe me fleksibilitet të risqeve/problematikave
               nga linja e parë e mbrojtjes, por në natyrë janë   financiare, operacionale dhe ligjore.
               funksione të Menaxhimit. Njësitë tipike nën linjën   o  Procedura të përshtatshme për menaxhimin dhe
               e dytë të mbrojtjes janë: Departamenti i Rreziqeve   administrimin e aseteve.
               Operacionale dhe Mashtrimit,  Departamenti  i   o  Kuadër efektiv i vlerësimit të rreziqeve, në zhvillim
               Rreziqeve të Tregut, Departamenti i Rreziqeve të   të vazhdueshëm me kërkesat e tregut dhe të
               Kredisë, Departamenti i Përputhshmërisë  dhe      direktivave ndërkombëtare.
               Parandalimit të Pastrimit të Parave, Njësia e Kontrollit   o  Sistem funksional i pajtueshmërisë me ligjet dhe
               etj. Ndër funksionet kryesore të Departamenteve të   rregulloret në fuqi.
               linjës së dytë të mbrojtjes është ai i menaxhimit të   o  Segregim i duhur i detyrave, kontrolleve dhe
               rrezikut të krijuar gjatë kryerjes së veprimtarisë nga   autorizim i transaksioneve nga më shumë se një
               njësitë e biznesit duke lehtësuar dhe monitoruar   person.
               proceset  e  linjës  së  parë  brenda  zbatimit  të  një   o  Emërim i stafit të kualifikuar dhe të trajnuar për
               menaxhimi efektiv të rrezikut. Përmes zhvillimit të   funksionimin e proceseve të kontrollit.
               praktikave dhe procedurave, linja e dytë ndihmon   o  Masa të duhura mbrojtëse për aksesin / përdorimin
               njësitë e biznesit në përcaktimin e kufijve të    e aseteve /të dhënave financiare.
               ekspozimit të rrezikut, duke zhvilluar kështu sisteme
               të raportimit të informacionit brenda Bankës.

            RAPORTI VJETOR 2024                                                                               25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30