Page 31 - Raporti Vjetor 2024
P. 31
Grupi i Teknologjisë
Financiare
Në vitin 2024, BKT forcoi më tej angazhimin ndaj transformimit dixhital, duke përmirësuar shërbimet
dixhitale të bankës, prezantuar produkte dhe veçori inovative, si dhe optimizuar proceset kritike të
biznesit. Këto përpjekje strategjike theksojnë përkushtimin tonë për të ofruar zgjidhje bankare të
pandërprera, të sigurta dhe të orientuara drejt klientit, duke e konsoliduar më tej pozicionin tonë
udhëheqës në sektorin financiar.
UDHËTIMI I BANKINGUT DIXHITAL
BKT ka bërë hapa të rëndësishëm në përmirësimin e dhe fitimprurje. Këto optimizime kanë rregulluar rrjedhën
platformës së saj të bankingut mobile, duke i dhënë prioritet e punës, kanë ulur kohët e dorëzimit të shërbimeve dhe
aksesibilitetit, lehtësisë dhe një përvoje të jashtëzakonshme kanë përmirësuar saktësinë, duke siguruar që të jemi
për përdoruesin. Tani klientët e rinj mund të regjistrohen gjithmonë përpara pritshmërive në zhvillim të klientëve
plotësisht online përmes aplikacionit BKT Smart, duke dhe tendencave dinamike të tregut. Me një theks strategjik
siguruar një fillim të pandërprerë të udhëtimit të tyre bankar. mbi automatizimin e proceseve, vazhdojmë të ofrojmë
Aplikacioni ofron një gamë të gjerë shërbimesh, duke shërbime më të shpejta, më të besueshme dhe të orientuara
përfshirë mundësinë e kryerjes së pagesave për mbi 16 drejt klientit, duke forcuar pozicionin tonë udhëheqës në
shërbime të e-Albania dhe transferimin e lehtë të fondeve transformimin Digjitale.
në portofolin digjital “e-para”. Për më tepër, prezantimi
i tejkalimeve të menjëhershme përmes nënshkrimeve PËRMIRËSIMET E APLIKACIONIT TË DEGËS
elektronike të kualifikuara ka përmirësuar ndjeshëm Përmirësimet në aplikacionin e degës së BKT kanë
shpejtësinë dhe efikasitetin e shërbimit. Veçori shtesë, optimizuar ndjeshëm operacionet e brendshme, duke
si këmbimet valutore preferenciale, njoftimet në kohë reduktuar kohët e dorëzimit të shërbimeve dhe duke
reale për tarifat dhe një histori e pasur e transaksioneve, rritur kënaqësinë e klientëve. Duke përshtatur ofertat e
fuqizojnë klientët duke u ofruar më shumë transparencë dhe shërbimeve midis degëve dhe kanaleve dixhitale, BKT ka
menaxhim të financave me lehtësi dhe besim. krijuar një përvojë të pandërprerë dhe konsistente për
klientët në të gjitha platformat. Ky integrim jo vetëm që ka
SHËRBIME TË PËRMIRËSUARA TË SIGURISË përmirësuar rehatësinë, por gjithashtu ka nxitur një rritje
BKT vazhdon të japë prioritet sigurisë së klientëve duke në përdorimin e e shpeshtë të kanaleve digjitale, duke
prezantuar veçori të avancuara të sigurisë nëpër kanalet e reflektuar një zhvendosje drejt zgjidhjeve bankare më të
saj digjitale. Këto përmirësime u ofrojnë klientëve kontroll orientuara ndaj klientit dhe digjitalisht të fuqizuar.
më të madh mbi llogaritë dhe kartat e tyre, duke siguruar
opsione të rehatshme, të sigurta dhe përditësime të sigurisë ZHVILLIMI I INFRASTRUKTURËS SË
në kohë reale. Të dizajnuara për të siguruar një përvojë QËNDRUESHME DHE TË MJEDISIT TË GJELBËR
bankare të sigurt, këto veçori ofrojnë qetësi mendore dhe Në vitin 2024, BKT migroi me sukses të gjitha shërbimet
kontroll të shtuar për klientët tanë. IT në një qendër të të dhënave të re, të ndërtuar sipas
standardeve më të fundit të industrisë për siguri, efikasitet
SHËRBIME TË PËRMIRËSUARA TË ATM-VE dhe qëndrueshmëri. Si pjesë e angazhimit tonë ndaj
Smart BanKomaT të BKT kanë kaluar një modernizim të bankingut që respekton mjedisin, objekti është i pajisur me
mëtejshëm për të ofruar një rehatësi dhe inovacion të panele diellore në çati, duke na mundësuar të gjenerojmë një
pakrahasueshëm. Një nga pikat kryesore të përmirësimeve pjesë të konsiderueshme të nevojave tona të energjisë nga
të këtij viti është mundësia për të rezervuar dhe paguar burime të rinovueshme. Qendra e të dhënave arriti një normë
policat e sigurimeve drejtpërdrejt në ATM – një veçori që të impresionueshme të përdorimit të energjisë diellore
shërben si një ofertë unike, jo vetëm në rajon, por edhe në prej rreth 62% në total, me energjinë diellore që mbulon
tërë Evropën. Ky shërbim revolucionar ka arritur sukses deri në 85% të nevojave të energjisë gjatë muajve më të
të konsiderueshëm, duke forcuar pozicionin e BKT si një nxehtë të verës. Ky arritje thekson angazhimin e BKT për të
pionier në inovacionin bankar. Për më tepër, ATM-të Smart integruar teknologji të gjelbër, për të reduktuar gjurmën e
BanKomaT tani mbështesin tërheqjen e fondeve dhe saj të karbonit dhe për të përmirësuar efikasitetin operativ
depozitat në portofolin digjitale “e-para”, transaksione me – duke vendosur një standard të ri për qëndrueshmërinë në
kod QR (si tërheqje ashtu edhe depozita) në valutë LEK dhe infrastrukturën financiare.
EUR, dhe një listë të zgjeruar të institucioneve për pagesën
e faturave. Këto përmirësime sigurojnë ndërveprime pa PËRFUNDIM
kontakt dhe të pandërprera, duke mbështetur përfshirjen Në vitin 2024, BKT përforcoi lidershipin e saj në bankingun
më të madhe financiare dhe duke e bërë bankingun më të digjital përmes prezantimit të produkteve inovative,
qasshëm dhe më të rehatshëm. përmirësimeve të shërbimeve ekzistuese dhe optimizimit
të proceseve kyçe të biznesit. Këto iniciativa reflektojnë
OPTIMIZIMI I MENAXHIMIT TË PROCESEVE TË përkushtimin e palëkundur të BKT për ofrimin e zgjidhjeve
BIZNESIT (BPM) bankare të sigurta, të orientuara drejt klientit dhe të
BKT ka avancuar më tej fokusin e saj në rinxjerimin dhe avancuara. Duke evoluar vazhdimisht me teknologjinë dhe
dixhitalizimin e proceseve kyçe të biznesit, duke nxitur pritshmëritë e klientëve, BKT jo vetëm që transformon
inovacionin dhe ekselencën operative. Duke rritur numrin përvojën bankare në Shqipëri dhe Ballkan, por gjithashtu
e proceseve të automatizuara, kemi arritur përmirësime forcon pozicionin e saj si një institucion vizionar në pararojë
të konsiderueshme në fleksibilitet, efikasitet operativ të inovacionit dixhital.
RAPORTI VJETOR 2024 31