Page 31 - Raporti Vjetor 2024
P. 31

Grupi i Teknologjisë


            Financiare





            Në vitin 2024, BKT forcoi më tej angazhimin ndaj transformimit dixhital, duke përmirësuar shërbimet
            dixhitale të bankës, prezantuar produkte dhe veçori inovative, si dhe optimizuar proceset kritike të
            biznesit. Këto përpjekje strategjike theksojnë përkushtimin tonë për të ofruar zgjidhje bankare të
            pandërprera, të sigurta dhe të orientuara drejt klientit, duke e konsoliduar më tej pozicionin tonë
            udhëheqës në sektorin financiar.

            UDHËTIMI I BANKINGUT DIXHITAL
            BKT ka bërë hapa të rëndësishëm në përmirësimin e   dhe fitimprurje. Këto optimizime kanë rregulluar rrjedhën
            platformës së saj të bankingut mobile, duke i dhënë prioritet   e punës, kanë ulur kohët e dorëzimit të shërbimeve dhe
            aksesibilitetit, lehtësisë dhe një përvoje të jashtëzakonshme   kanë përmirësuar saktësinë, duke siguruar që të jemi
            për përdoruesin. Tani klientët e rinj mund të regjistrohen   gjithmonë  përpara  pritshmërive  në  zhvillim  të  klientëve
            plotësisht  online  përmes  aplikacionit  BKT  Smart,  duke   dhe tendencave dinamike të tregut. Me një theks strategjik
            siguruar një fillim të pandërprerë të udhëtimit të tyre bankar.   mbi  automatizimin  e  proceseve,  vazhdojmë  të  ofrojmë
            Aplikacioni ofron një gamë të gjerë shërbimesh, duke   shërbime më të shpejta, më të besueshme dhe të orientuara
            përfshirë mundësinë e kryerjes së pagesave për mbi 16   drejt klientit, duke forcuar pozicionin tonë udhëheqës në
            shërbime të e-Albania dhe transferimin e lehtë të fondeve   transformimin Digjitale.
            në portofolin digjital “e-para”. Për më tepër, prezantimi
            i tejkalimeve të menjëhershme përmes nënshkrimeve   PËRMIRËSIMET E APLIKACIONIT TË DEGËS
            elektronike të kualifikuara ka përmirësuar ndjeshëm   Përmirësimet në aplikacionin e degës së BKT kanë
            shpejtësinë dhe efikasitetin e shërbimit. Veçori shtesë,   optimizuar ndjeshëm operacionet e brendshme, duke
            si këmbimet valutore preferenciale, njoftimet në kohë   reduktuar kohët e dorëzimit të shërbimeve dhe duke
            reale për tarifat dhe një histori e pasur e transaksioneve,   rritur kënaqësinë e klientëve. Duke përshtatur ofertat e
            fuqizojnë klientët duke u ofruar më shumë transparencë dhe   shërbimeve midis degëve dhe kanaleve dixhitale, BKT ka
            menaxhim të financave me lehtësi dhe besim.       krijuar një përvojë të  pandërprerë  dhe  konsistente  për
                                                              klientët në të gjitha platformat. Ky integrim jo vetëm që ka
            SHËRBIME TË PËRMIRËSUARA TË SIGURISË              përmirësuar rehatësinë, por gjithashtu ka nxitur një rritje
            BKT vazhdon të japë prioritet sigurisë së klientëve duke   në përdorimin e e shpeshtë të kanaleve digjitale, duke
            prezantuar veçori të avancuara të sigurisë nëpër kanalet e   reflektuar një zhvendosje drejt zgjidhjeve bankare më të
            saj digjitale. Këto përmirësime u ofrojnë klientëve kontroll   orientuara ndaj klientit dhe digjitalisht të fuqizuar.
            më të madh mbi llogaritë dhe kartat e tyre, duke siguruar
            opsione të rehatshme, të sigurta dhe përditësime të sigurisë   ZHVILLIMI I INFRASTRUKTURËS SË
            në kohë reale. Të dizajnuara për të siguruar një përvojë   QËNDRUESHME DHE TË MJEDISIT TË GJELBËR
            bankare të sigurt, këto veçori ofrojnë qetësi mendore dhe   Në vitin 2024, BKT migroi me sukses të gjitha shërbimet
            kontroll të shtuar për klientët tanë.             IT në një qendër të të dhënave të re, të ndërtuar sipas
                                                              standardeve më të fundit të industrisë për siguri, efikasitet
            SHËRBIME TË PËRMIRËSUARA TË ATM-VE                dhe qëndrueshmëri. Si pjesë e angazhimit tonë ndaj
            Smart BanKomaT të BKT kanë kaluar një modernizim të   bankingut që respekton mjedisin, objekti është i pajisur me
            mëtejshëm për të ofruar një rehatësi dhe inovacion të   panele diellore në çati, duke na mundësuar të gjenerojmë një
            pakrahasueshëm. Një nga pikat kryesore të përmirësimeve   pjesë të konsiderueshme të nevojave tona të energjisë nga
            të këtij viti është mundësia për të rezervuar dhe paguar   burime të rinovueshme. Qendra e të dhënave arriti një normë
            policat e sigurimeve drejtpërdrejt në ATM – një veçori që   të impresionueshme të përdorimit të energjisë diellore
            shërben si një ofertë unike, jo vetëm në rajon, por edhe në   prej rreth 62% në total, me energjinë diellore që mbulon
            tërë Evropën. Ky shërbim revolucionar ka arritur sukses   deri në 85% të nevojave të energjisë gjatë muajve më të
            të konsiderueshëm, duke forcuar pozicionin e BKT si një   nxehtë të verës. Ky arritje thekson angazhimin e BKT për të
            pionier në inovacionin bankar. Për më tepër, ATM-të Smart   integruar teknologji të gjelbër, për të reduktuar gjurmën e
            BanKomaT tani mbështesin tërheqjen e fondeve dhe   saj të karbonit dhe për të përmirësuar efikasitetin operativ
            depozitat në portofolin digjitale “e-para”, transaksione me   – duke vendosur një standard të ri për qëndrueshmërinë në
            kod QR (si tërheqje ashtu edhe depozita) në valutë LEK dhe   infrastrukturën financiare.
            EUR, dhe një listë të zgjeruar të institucioneve për pagesën
            e faturave. Këto përmirësime sigurojnë ndërveprime pa   PËRFUNDIM
            kontakt dhe të pandërprera, duke mbështetur përfshirjen   Në vitin 2024, BKT përforcoi lidershipin e saj në bankingun
            më të madhe financiare dhe duke e bërë bankingun më të   digjital përmes prezantimit të produkteve inovative,
            qasshëm dhe më të rehatshëm.                      përmirësimeve të shërbimeve ekzistuese dhe optimizimit
                                                              të proceseve kyçe të biznesit. Këto iniciativa reflektojnë
            OPTIMIZIMI I MENAXHIMIT TË PROCESEVE TË           përkushtimin e palëkundur të BKT për ofrimin e zgjidhjeve
            BIZNESIT (BPM)                                    bankare të sigurta, të orientuara drejt klientit dhe të
            BKT ka avancuar më tej fokusin e saj në rinxjerimin dhe   avancuara. Duke evoluar vazhdimisht me teknologjinë dhe
            dixhitalizimin e proceseve kyçe të biznesit, duke nxitur   pritshmëritë e klientëve, BKT jo vetëm që transformon
            inovacionin dhe ekselencën operative. Duke rritur numrin   përvojën bankare në Shqipëri dhe Ballkan, por gjithashtu
            e proceseve të automatizuara, kemi arritur përmirësime   forcon pozicionin e saj si një institucion vizionar në pararojë
            të konsiderueshme në fleksibilitet, efikasitet operativ   të inovacionit dixhital.



            RAPORTI VJETOR 2024                                                                               31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36