Page 33 - Annual Report 2024 AL
P. 33

Përparim i ndjeshëm u arrit edhe në rritjen e përdorimit   duke eliminuar nevojën për karta fizike. Njoftimet
            të kanaleve digjitale nga klientët individë. Regjistrimi   “e zgjuara” përmirësojnë përvojën e klientit, duke
            100% online shënoi një zhvillim të rëndësishëm për   mundësuar autorizimin e transaksioneve nga celulari,
            bankën. Fillimisht u realizua një lançim i kufizuar me   për veprime të nisura në kanale të tjera – në përputhje
            klientë jo-aktivë digjitalisht, për të mbledhur opinione   të plotë me strategjinë tonë shumëkanalëshe.
 Një Vit Progresi    rreth  përvojës  së  tyre.  Më  pas,  në  përputhje  me   Gjatë vitit, BKT arriti të reduktojë me 20%
            kërkesat e rregullatoreve dhe në bazë të komenteve
 në Digjitalizim    të marra, u implementuan përmirësime që e bënë   transaksionet jo-cash në degë, ndërsa
            procesin më të lehtë dhe miqësor.
                                                             përdorimi i kanaleve digjitale ka shënuar rritje të
 dhe Fokus te Klienti  Gjithashtu, u mundësua aplikimi dhe miratimi   jashtëzakonshme. Kjo prirje po lehtëson ngarkesën
                                                             në degë, që tradicionalisht është e lartë për shkak
            100% online i overdraftit përmes BKT Smart dhe   të natyrës gjithëpërfshirëse të shërbimeve dhe
            Smart Bankomat-it. ATM-të, si një pikë kontakti me   politikës sonë për të pranuar të gjitha kategoritë e
 Viti 2024 ishte një tjetër vit i suksesshëm për BKT-në në rrugëtimin e saj drejt   frekuencë të lartë, kanë luajtur rol kyç në reduktimin   klientëve. Si rezultat, cilësia e shërbimit është rritur
 digjitalizimit dhe forcimit të fokusit ndaj klientit. Si një pionier në novacion në   e përdorimit të parasë fizike dhe janë kthyer edhe   ndjeshëm.  Indeksi  i  Kënaqësisë  së  Klientit  (CSAT)
 Shqipëri, gjatë këtij viti, BKT lançoi një sërë zgjidhjesh bashkëkohore. Vëmendja   në  pika  shitjeje.  Përveç  overdraftit,  gjatë  vitit   reflekton këtë progres, duke arritur në 55 për degët
 kryesore iu kushtua kalimit të klientëve biznes drejt platformave digjitale,   2024 klientët mundën të aplikojnë në ATM edhe   dhe 85 për BKT Smart – një arritje mbresëlënëse.
 përmes trajnimeve individuale, komunikimit me email, njoftimeve përmes   për kartë krediti, të rezervojnë dhe të paguajnë për   Ne do të vazhdojmë të përdorim tregues si: NPS
            produkte sigurimi (si sigurimi në udhëtim, AutoSOS,
 SMS-ve dhe video-udhëzimeve, të mbështetura nga analiza të avancuara të   paketa shëndetësore etj.). Këto shërbime janë të   (Besnikëria e klientit), CSAT (Kënaqësia e klientit)
 të dhënave.  personalizuara dhe të synuara drejt kategorive të   dhe CES (Përpjekja e klientit për të marrë një
            përshtatshme të klientëve, dhe falë infrastrukturës së   shërbim) në degë, kanale digjitale dhe për produktet
 Prioriteti ynë ishte rritja e përdorimit të shërbimeve ekzistuese digjitale, si:   mesazheve informative të shfaqura në ekran bëjmë të   e përzgjedhura, për të përshtatur ofertat tona me
 pagesat  e  taksave,  e-faturave,  detyrimeve  doganore  dhe  pagesat  ndaj   mundur informimin e klientit për produktin që përfiton   pritshmëritë e klientëve.
 institucioneve shtetërore. Për këtë qëllim, kemi përdorur në mënyrë efektive   nga ky kanal.   Progresi digjital nuk është kufizuar vetëm në
 të gjitha mjetet e menaxhimit të marrëdhënieve me klientin, duke tejkaluar   Strategjia  jonë  “Aplikacioni  në  celular  është  i  pari”   produktet finale të klientit – janë përmirësuar dhe
 objektivat e vendosura. Një nga risitë më të veçanta ishte prezantimi për herë   mbetet thelbësore në transformimin digjital. Të gjitha   digjitalizuar edhe proceset e brendshme, me synim
 të parë në Shqipëri i pagesave të e-Albania përmes kanaleve digjitale – një   shërbimet po konsolidohen në një pikë të vetme –   uljen  e  ngarkesës  në  degë.  Përveç  transformimit
 nismë që kontribuoi në uljen e ndjeshme të transaksioneve fizike në degë.  aplikacionin BKT Smart. Klientët tashmë mund të   digjital, një tjetër nismë e rëndësishme ishte
            kryejnë transaksione me kod QR për blerje në POS   transformimi fizik i degëve, ku më shumë se 20% e
            ose për tërheqje/depozitime në ATM, drejtpërdrejt   tyre tashmë funksionojnë me modelin e ri, modern
 BKT zhvilloi gjithashtu zgjidhje të reja për menaxhimin e parasë fizike,   nga aplikacioni. Kartat e besnikërisë të lëshuara   dhe të orientuar drejt klientit.
 si depozitimi përmes një kodi unik në ATM, që u mundëson bizneseve   nga tregtarë të ndryshëm mund të ruhen virtualisht,
 të delegojnë staf për të kryer depozitime, duke shtuar përshkrime për
 transaksionet dhe deklaruar të ardhurat. Gjithashtu, krijuam zgjidhje B2B për   Qëllimi ynë kryesor mbetet: ta kthejmë
 integrimin e sistemeve të bizneseve me bankën. Një tjetër arritje ishte aplikimi
 i pagesave me kod QR përmes faturave fiskale – një hap kyç drejt ndërtimit të   shërbimin bankar në një përvojë sa më të
 një infrastrukture të unifikuar pagese, që në të ardhmen synon të zëvendësojë   thjeshtë, moderne dhe miqësore – për
 përdorimin e kartave dhe POS-eve. Bashkëpunimet me kompanitë fintech
 mbështesin këtë vizion modern.  klientët dhe stafin tonë.






 32  BANKA KOMBËTARE TREGTARE  RAPORTI VJETOR 2024                                                            33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38