Page 33 - Annual Report 2024 AL
P. 33
Përparim i ndjeshëm u arrit edhe në rritjen e përdorimit duke eliminuar nevojën për karta fizike. Njoftimet
të kanaleve digjitale nga klientët individë. Regjistrimi “e zgjuara” përmirësojnë përvojën e klientit, duke
100% online shënoi një zhvillim të rëndësishëm për mundësuar autorizimin e transaksioneve nga celulari,
bankën. Fillimisht u realizua një lançim i kufizuar me për veprime të nisura në kanale të tjera – në përputhje
klientë jo-aktivë digjitalisht, për të mbledhur opinione të plotë me strategjinë tonë shumëkanalëshe.
Një Vit Progresi rreth përvojës së tyre. Më pas, në përputhje me Gjatë vitit, BKT arriti të reduktojë me 20%
kërkesat e rregullatoreve dhe në bazë të komenteve
në Digjitalizim të marra, u implementuan përmirësime që e bënë transaksionet jo-cash në degë, ndërsa
procesin më të lehtë dhe miqësor.
përdorimi i kanaleve digjitale ka shënuar rritje të
dhe Fokus te Klienti Gjithashtu, u mundësua aplikimi dhe miratimi jashtëzakonshme. Kjo prirje po lehtëson ngarkesën
në degë, që tradicionalisht është e lartë për shkak
100% online i overdraftit përmes BKT Smart dhe të natyrës gjithëpërfshirëse të shërbimeve dhe
Smart Bankomat-it. ATM-të, si një pikë kontakti me politikës sonë për të pranuar të gjitha kategoritë e
Viti 2024 ishte një tjetër vit i suksesshëm për BKT-në në rrugëtimin e saj drejt frekuencë të lartë, kanë luajtur rol kyç në reduktimin klientëve. Si rezultat, cilësia e shërbimit është rritur
digjitalizimit dhe forcimit të fokusit ndaj klientit. Si një pionier në novacion në e përdorimit të parasë fizike dhe janë kthyer edhe ndjeshëm. Indeksi i Kënaqësisë së Klientit (CSAT)
Shqipëri, gjatë këtij viti, BKT lançoi një sërë zgjidhjesh bashkëkohore. Vëmendja në pika shitjeje. Përveç overdraftit, gjatë vitit reflekton këtë progres, duke arritur në 55 për degët
kryesore iu kushtua kalimit të klientëve biznes drejt platformave digjitale, 2024 klientët mundën të aplikojnë në ATM edhe dhe 85 për BKT Smart – një arritje mbresëlënëse.
përmes trajnimeve individuale, komunikimit me email, njoftimeve përmes për kartë krediti, të rezervojnë dhe të paguajnë për Ne do të vazhdojmë të përdorim tregues si: NPS
produkte sigurimi (si sigurimi në udhëtim, AutoSOS,
SMS-ve dhe video-udhëzimeve, të mbështetura nga analiza të avancuara të paketa shëndetësore etj.). Këto shërbime janë të (Besnikëria e klientit), CSAT (Kënaqësia e klientit)
të dhënave. personalizuara dhe të synuara drejt kategorive të dhe CES (Përpjekja e klientit për të marrë një
përshtatshme të klientëve, dhe falë infrastrukturës së shërbim) në degë, kanale digjitale dhe për produktet
Prioriteti ynë ishte rritja e përdorimit të shërbimeve ekzistuese digjitale, si: mesazheve informative të shfaqura në ekran bëjmë të e përzgjedhura, për të përshtatur ofertat tona me
pagesat e taksave, e-faturave, detyrimeve doganore dhe pagesat ndaj mundur informimin e klientit për produktin që përfiton pritshmëritë e klientëve.
institucioneve shtetërore. Për këtë qëllim, kemi përdorur në mënyrë efektive nga ky kanal. Progresi digjital nuk është kufizuar vetëm në
të gjitha mjetet e menaxhimit të marrëdhënieve me klientin, duke tejkaluar Strategjia jonë “Aplikacioni në celular është i pari” produktet finale të klientit – janë përmirësuar dhe
objektivat e vendosura. Një nga risitë më të veçanta ishte prezantimi për herë mbetet thelbësore në transformimin digjital. Të gjitha digjitalizuar edhe proceset e brendshme, me synim
të parë në Shqipëri i pagesave të e-Albania përmes kanaleve digjitale – një shërbimet po konsolidohen në një pikë të vetme – uljen e ngarkesës në degë. Përveç transformimit
nismë që kontribuoi në uljen e ndjeshme të transaksioneve fizike në degë. aplikacionin BKT Smart. Klientët tashmë mund të digjital, një tjetër nismë e rëndësishme ishte
kryejnë transaksione me kod QR për blerje në POS transformimi fizik i degëve, ku më shumë se 20% e
ose për tërheqje/depozitime në ATM, drejtpërdrejt tyre tashmë funksionojnë me modelin e ri, modern
BKT zhvilloi gjithashtu zgjidhje të reja për menaxhimin e parasë fizike, nga aplikacioni. Kartat e besnikërisë të lëshuara dhe të orientuar drejt klientit.
si depozitimi përmes një kodi unik në ATM, që u mundëson bizneseve nga tregtarë të ndryshëm mund të ruhen virtualisht,
të delegojnë staf për të kryer depozitime, duke shtuar përshkrime për
transaksionet dhe deklaruar të ardhurat. Gjithashtu, krijuam zgjidhje B2B për Qëllimi ynë kryesor mbetet: ta kthejmë
integrimin e sistemeve të bizneseve me bankën. Një tjetër arritje ishte aplikimi
i pagesave me kod QR përmes faturave fiskale – një hap kyç drejt ndërtimit të shërbimin bankar në një përvojë sa më të
një infrastrukture të unifikuar pagese, që në të ardhmen synon të zëvendësojë thjeshtë, moderne dhe miqësore – për
përdorimin e kartave dhe POS-eve. Bashkëpunimet me kompanitë fintech
mbështesin këtë vizion modern. klientët dhe stafin tonë.
32 BANKA KOMBËTARE TREGTARE RAPORTI VJETOR 2024 33