Page 33 - Raporti Vjetor 2024
P. 33

Përparim i ndjeshëm u arrit edhe në rritjen e përdorimit   duke eliminuar nevojën për karta fizike. Njoftimet
            të kanaleve digjitale nga klientët individë. Regjistrimi   “e zgjuara” përmirësojnë përvojën e klientit, duke
            100% online shënoi një zhvillim të rëndësishëm për   mundësuar autorizimin e transaksioneve nga celulari,
            bankën. Fillimisht u realizua një lançim i kufizuar me   për veprime të nisura në kanale të tjera – në përputhje
            klientë jo-aktivë digjitalisht, për të mbledhur opinione   të plotë me strategjinë tonë shumëkanalëshe.
            rreth  përvojës  së  tyre.  Më  pas,  në  përputhje  me
            kërkesat e rregullatoreve dhe në bazë të komenteve   Gjatë vitit, BKT arriti të reduktojë me 20%
            të marra, u implementuan përmirësime që e bënë   transaksionet jo-cash në degë, ndërsa
            procesin më të lehtë dhe miqësor.                përdorimi i kanaleve digjitale ka shënuar rritje të
                                                             jashtëzakonshme. Kjo prirje po lehtëson ngarkesën
            Gjithashtu, u mundësua aplikimi dhe miratimi     në degë, që tradicionalisht është e lartë për shkak
            100% online i overdraftit përmes BKT Smart dhe   të natyrës gjithëpërfshirëse të shërbimeve dhe
            Smart Bankomat-it. ATM-të, si një pikë kontakti me   politikës sonë për të pranuar të gjitha kategoritë e
            frekuencë të lartë, kanë luajtur rol kyç në reduktimin   klientëve. Si rezultat, cilësia e shërbimit është rritur
            e përdorimit të parasë fizike dhe janë kthyer edhe   ndjeshëm.  Indeksi  i  Kënaqësisë  së  Klientit  (CSAT)
            në  pika  shitjeje.  Përveç  overdraftit,  gjatë  vitit   reflekton këtë progres, duke arritur në 55 për degët
            2024 klientët mundën të aplikojnë në ATM edhe    dhe 85 për BKT Smart – një arritje mbresëlënëse.
            për kartë krediti, të rezervojnë dhe të paguajnë për
            produkte sigurimi (si sigurimi në udhëtim, AutoSOS,   Ne do të vazhdojmë të përdorim tregues si: NPS
            paketa shëndetësore etj.). Këto shërbime janë të   (Besnikëria e klientit), CSAT (Kënaqësia e klientit)
            personalizuara dhe të synuara drejt kategorive të   dhe CES (Përpjekja e klientit për të marrë një
            përshtatshme të klientëve, dhe falë infrastrukturës së   shërbim) në degë, kanale digjitale dhe për produktet
            mesazheve informative të shfaqura në ekran bëjmë të   e përzgjedhura, për të përshtatur ofertat tona me
            mundur informimin e klientit për produktin që përfiton   pritshmëritë e klientëve.
            nga ky kanal.
                                                             Progresi digjital nuk është kufizuar vetëm në
            Strategjia  jonë  “Aplikacioni  në  celular  është  i  pari”   produktet finale të klientit – janë përmirësuar dhe
            mbetet thelbësore në transformimin digjital. Të gjitha   digjitalizuar edhe proceset e brendshme, me synim
            shërbimet po konsolidohen në një pikë të vetme –   uljen  e  ngarkesës  në  degë.  Përveç  transformimit
            aplikacionin BKT Smart. Klientët tashmë mund të   digjital, një tjetër nismë e rëndësishme ishte
            kryejnë transaksione me kod QR për blerje në POS   transformimi fizik i degëve, ku më shumë se 20% e
            ose për tërheqje/depozitime në ATM, drejtpërdrejt   tyre tashmë funksionojnë me modelin e ri, modern
            nga aplikacioni. Kartat e besnikërisë të lëshuara   dhe të orientuar drejt klientit.
            nga tregtarë të ndryshëm mund të ruhen virtualisht,
            Qëllimi ynë kryesor mbetet: ta kthejmë

            shërbimin bankar në një përvojë sa më të

            thjeshtë, moderne dhe miqësore – për

            klientët dhe stafin tonë.







            RAPORTI VJETOR 2024                                                                               33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38