Page 75 - Raporti Vjetor 2024
P. 75

Shënime mbi Pasqyrat Financiare të Konsoliduara për vitin e mbyllur më 31 dhjetor 2024   Shënime mbi Pasqyrat Financiare të Konsoliduara për vitin e mbyllur më 31 dhjetor 2024
 (shprehur në USD, nëse nuk është shënuar ndryshe)                                   (shprehur në USD, nëse nuk është shënuar ndryshe)




 Shuma që regjistrohej tek ky fond (“PMS”) vendosej në fillim të vitit në masën 5% të shpenzimeve vjetore të planifikuara për pagat e   Standardet dhe ndryshimet e mëposhtme janë lëshuar, por nuk janë të detyrueshme për periudhën aktuale të raportimit të përfunduar
 personelit.  më 31 dhjetor 2024:
          •   SNRF 21 – Mungesa e Shkëmbyeshmërisë së Monedhës (E zbatueshme për periudhat vjetore që fillojnë më 1 janar 2025 ose
 Sipas planit të mësipërm, shumës së  përllogaritur për punonjësit i shtohej interesi, i cili llogaritej që nga data kur punonjësit do të   më pas)
 largoheshin dhe deri në daljen e tyre në pension. Kjo shumë do t’i paguhet punonjësve, vetëm kur ata të mbërrijnë moshën e pensionit,   •   SNRF 9 dhe SNRF 7 – Ndryshime në Klasifikimin dhe Matjen e Instrumenteve Financiare (E zbatueshme për periudhat vjetore që
 përcaktuar sipas ligjit shqiptar, në këste mujore të barabarta me minimumin e 75% e pensionit mujor shtetëror derisa fondi i akumuluar   fillojnë më 1 janar 2026 ose më pas)
 për punonjësit të konsumohet.   •   SNRF 19 – Degët pa Përgjegjësi Publike: Informacionet Shpjeguese (E zbatueshme për periudhat vjetore që fillojnë më 1 janar
             2027 ose më pas)
 Bazuar në rezolutën e Këshillit Drejtues, në fuqi që nga 30 shtatori 2010, Banka ka ndaluar së investuari në këtë fond (“PMS”), duke e   •   SNRF 18 – Paraqitja dhe Informacionet Shpjeguese në Pasqyrat Financiare (E zbatueshme për periudhat vjetore që fillojnë më 1
 transformuar atë në Programin e Kredisë për Mbajtjen e Stafit (‘PKMS’). Ndryshimet demografike në forcën punëmarrëse gjatë dhjetë   janar 2027 ose më pas)
 viteve të fundit dhe mosha mesatare 34 vjeç e punonjësve, ka rezultuar se PMS nuk është tërheqëse për pjesën më të madhe të
 punonjësve të Bankës, pasi mund të gëzohet vetëm me daljen në pension. Në dallim nga ky plan, PKMS do të jetë më i dobishëm për   4. PËRDORIMI I VLERËSIMEVE DHE GJYKIMEVE
 të gjithë punonjësit e Bankës, sepse do të ofrojë kredi për shtëpi apo kredi konsumatore me terma preferencialë. Shuma e llogaritur   Drejtimi diskuton me Komitetin e Auditimit mbi zhvillimin, zgjedhjen dhe shënimet shpjeguese të politikave dhe vlerësimeve kritike të
 për personat përfitues nga Programi i Mbështetjes së Stafit është ngrirë në të njëjtën datë. Shuma e ngrirë si pasojë e tranformimit të   Bankës, dhe aplikimin e këtyre politikave dhe vlerësimeve.
 programit të “PMS” në “PKMS” më 30 shtator 2010 dhe pjesa korresponduese e interesit vjetor, që do fitohet në të ardhmen deri në
 moshën e pensionit, matet në bazë të normës së obligacioneve qeveritare AAA, dhe regjistrohet si detyrim nga Banka.  Këto shënime shpjeguese mbështesin komentet mbi administrimin e rrezikut financiar (shih shënimin 5).

 (iii) Përfitimet afat-shkurtra  Në vijim janë gjykimet kritike, përveç atyre që përfshijnë vlerësimet (që trajtohen më poshtë më poshtë), që drejtimi ka bërë në procesin
 Detyrimet e përfitimeve afat-shkurtër të punonjësve maten në baza të paskontuara dhe janë shpenzuar sipas kryerjes së shërbimit lidhur   e zbatimit të politikave kontabël të Grupit dhe që kanë efektin më të rëndësishëm në shumat e njohura në pasqyrat financiare:
 me to. Për shumën që pritet të paguhet sipas përfitimit monetar afat-shkurtër ose planeve të ndarjes së fitimeve, nëse Banka ka një
 detyrim aktual ligjor ose konstruktiv të paguajë këtë shumë si rezultat i shërbimeve të kaluara të kryera nga punonjësit dhe detyrimet   Vlerësimi i modelit të biznesit: Klasifikimi dhe matja e aktiveve financiare varet nga rezultatet e SPPI dhe testit të modelit të biznesit
 mund të maten në mënyrë të besueshme, njihet provigjion.  (shënimi 3, g), (iii)). Grupi përcakton modelin e biznesit në një nivel që reflekton se si grupet e aktiveve financiare menaxhohen së bashku
          për të arritur një objektiv të caktuar biznesi. Ky vlerësim përfshin gjykimin që pasqyron të gjitha provat relevante, duke përfshirë vlerësimin
 (r) Raportimi i segmenteve  e performancës së aktiveve dhe matjen e performancës së tyre, rreziqet që ndikojnë në performancën e aktiveve dhe mënyrën se si
 Një segment operues është një komponent i Bankës që është i përfshirë në aktivitete biznesi, nga të cilat mund të fitojë të ardhura   menaxhohen ato dhe si kompensohen menaxherët e aktiveve. Grupi monitoron aktivet financiare të matura me koston e amortizuar
 dhe të kryejë shpenzime, duke përfshirë të ardhurat dhe shpenzimet që lidhen me veprimet me komponentë të tjerë të Bankës, dhe   ose vlerën e drejtë nëpërmjet të ardhurave të tjera gjithëpërfshirëse që çregjistrohen përpara maturimit të tyre për të kuptuar arsyen
 rezultatet operative të të cilit, rishikohen në mënyrë të rregullt nga menaxhimi për të marrë vendime rreth ndarjes së burimeve të secilit   për nxjerrjen e tyre dhe nëse arsyet janë në përputhje me objektivin e biznesit për të cilin është mbajtur pasuria. Monitorimi është
 segment dhe për të vlerësuar performancën e tyre, dhe për të cilin duhet informacion i veçantë i vlefshëm (shih shënimin 6). Forma e   pjesë e vlerësimit të vazhdueshëm të Grupit nëse modeli i biznesit për të cilin mbahet pasuria financiare e mbetur vazhdon të jetë
 përdorur prej Bankës për raportim të segmentuar është bazuar në segmentimin gjeografik.  e përshtatshme dhe nëse nuk është e përshtatshme nëse ka pasur një ndryshim në modelin e biznesit dhe kështu një ndryshim të
          ardhshëm në klasifikimin e tyre.
 (s) Aplikimi i standardeve të reja dhe i rishikimit të standardeve ekzistuese
 (i) Standarde dhe interpretimet efektive ne periudhen raportuese  Përcaktimi i ECL-së
 Nga njoftimet kontabël të shpallura, për standardet që hyjnë në fuqi nga 1 janari 2024, nuk ka pasur ndryshime që të kenë një ndikim
          Rritja e ndjeshme e rrezikut të kredisë: Siç është shpjeguar në shënimin 3 (g) (ix) dhe 5 (b) (ii), ECL matet si një kompensim i barabartë
 të rëndësishëm në pasqyrat financiare të njësisë ekonomike.
          me ECL 12 muaj për aktivet e fazës 1 ose aktivet ECL të jetës për fazën 2 ose aktivet e fazës së tretë. Një aktiv lëviz në fazën 2 kur
 •   Standarde dhe ndryshime të tjera që janë efektive për herë të parë në 2024 dhe mund të zbatohen për njësinë ekonomike janë:
          rreziku i kredisë është rritur ndjeshëm që nga njohja fillestare. SNRF 9 nuk përcakton se çfarë përbën një rritje të ndjeshme të rrezikut
 •   SNRF  1 — Klasifikimi i Detyrimeve Afatshkurtra ose Afatgjatë
          të kredisë. Në vlerësimin nëse rreziku i kredisë i një aktivi ka rritur ndjeshëm Grupin merr parasysh informacionin cilësor dhe sasior të
 •   SNRF 1 — Klasifikimi i Detyrimeve Afatgjatë me kushte
          arsyeshëm dhe të mbështetur përpara. Referojuni shënimit 3 (g) (ix) dhe 5 (b) (ii), për më shumë detaje.
 •   SNRF 16 — Detyrimet nga Qeraja në Shitje dhe kthim MbrapshtIAS 7 and IFRS 7- Supplier Finance Arrangements
 •   SNK 7 and SNRF 7- Marrëveshjet e Financimit të Furnitorëve
          Krijimi i grupeve të aktiveve me karakteristika të ngjashme të rrezikut të kredisë: Kur ECL-të maten në baza kolektive, instrumentet
 Këto ndryshime nuk kanë një ndikim të rëndësishëm në këto Pasqyra Financiare të konsoliduara dhe për këtë arsye shpalosjet nuk
          financiare grupohen në bazë të karakteristikave të rrezikut të përbashkët. Referojuni shënimit 3 (g) (ix) dhe 5 (b) (ii), për detajet e
 janë bërë.
          karakteristikave të shqyrtuara në këtë aktgjykim.
 (ii) Standardet, ndryshimet dhe Interpretimet e Standardeve ekzistuese që nuk janë ende efektive dhe nuk janë miratuar herët nga
          Grupi monitoron përshtatshmërinë e karakteristikave të rrezikut të kredisë në mënyrë të vazhdueshme për të vlerësuar nëse ato
 Grupi
          vazhdojnë të jenë të ngjashme. Kjo është e nevojshme për të siguruar që karakteristikat e rrezikut të kredisë të ndryshojnë, ka ri-
 Bordi Ndërkombëtar i Standardeve të Kontabilitetit ka publikuar një sërë standardesh dhe interpretimesh që janë efektive në periudhat
          segmentim të duhur të aktiveve. Kjo mund të rezultojë në krijimin e portofolave të rinj ose në lëvizjen e aktiveve në një portofol ekzistues
 e ardhshme kontabël, të cilat kompania ka vendosur të mos i zbatojë paraprakisht. Kompania planifikon të zbatojë këto standarde
          që reflekton më mirë karakteristikat e ngjashme të rrezikut të kredisë të atij grupi të aktiveve. Ri-segmentimi i portofoleve dhe lëvizja
 dhe interpretime kur ato të hyjnë në fuqi.
          midis portofoleve është më e zakonshme kur ka një rritje të ndjeshme të rrezikut të kredisë (ose kur kjo rritje e rëndësishme ndryshon)



            RAPORTI VJETOR 2024                                                                               20
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80